Laden Evenementen

Schlosswil, 3082
+ Google Maps
Fr.10

De Steinmann-Stiftung presenteert een absolute première: de eerste paar–tentoonstelling van Meret Meyer Scapa en Ted Scapa. De tentoonstelling vindt op alle vijf etagen van de middeleeuwse toren plaats. In de Buddha zaal van Schloss Wyl worden ook aquarel illustraties getoond, die Ted Scapa voor Matthias Steinmanns nieuwste literarisches werk, het kinderboek “Emma und Noah in Italien”, gemaakt heeft. Op zondag 16. Augustus 2020 zal Ted Scapa, mits zijn gezondheid op zijn gevorderde leeftijd dit toestaat, graag voor ons aanwezig…

september 2020

Bezoek aan het OMEGA museum in Biel op 16 september 2020

16 september | 14:00 - 17:00
OMEGA, 2502 Biel, Rue Jacob-Stämpfli 96
Biel, 2502 Zwitserland
+ Google Maps

Op 16 september staat een bezoek aan het OMEGA-museum op het programma. 14.00 h bezoek in de OMEGA fabriek 15.30 h koffiepause 15.45 h Bezoek in het OMEGA museum Cité du temps 16.45 h einde van het bezoek Aanmelden bij Ellen Schneiter tot 16 augustus 2020  elleke@hispeed.ch of 032 341 87 70

oktober 2020

Haringeten op 4 october 2020

4 oktober | 14:00 - 17:00
Siedlung Baumgarten, Nussbaumstrasse 42
Bern, 3006

Het jaarlijkse Haringeten zal ook dit jaar weer plaats vinden in de gemeenschappelijke ruimte van de Siedlung Baumgarten aan de Nussbaumstrasse 42 in 3006 Bern Voor de mensen die niet van haring houden, zullen we iets anders aanbieden.

november 2020

Wintermaaltijd op 7 november 2020

7 november | 00:00
Trubehöfli, Murtenstrasse 41
Kriechenwil, 3179

De wintermaaltijd is op zaterdag 7 november 2020 in het restaurant Trubehöfli in Kriechenwil.

Sinterklaas 2020

21 november | 15:00 - 6 december | 17:00
CHF12.50
Foto van Sinterklaas

Meer informatie en de exacte datum volgt. Het Sinterklaas programma: Volgt Prijs voor niet leden: CHF 12.50 voor ieder eerste kind. CHF 5.00 voor ieder volgend kind binnen het gezin. Prijs voor leden: CHF 5.00 voor ieder eerste kind. CHF 3.00 voor ieder volgend kind binnen het gezin De aanmelding kun je via onderstaand formulier doen, de aanmelding geldt pas als het verschuldigde bedrag is overgeboekt. Deze informatie ontvang je enkele dagen na aanmelding. hbspt.forms.create({ portalId: "2095065", formId: "ca915968-f7ef-404c-a39d-834e44789dd3" });

december 2020

Filmmiddag op 13 december 2020

13 december | 00:00
Siedlung Baumgarten, Nussbaumstrasse 42
Bern, 3006

De filmmiddag is op zondagmiddag 13 december 2020 in het bioscoopzaaltje van de Siedlung Baumgarten gepland. Gedetailleerde informatie volgt later.

+ Exporteer Evenementen